Quit playing games with my heart.


Kom hem från jobbet ungefär vid 21.45, sedan dess har jag mest suttit här. Är helt slut i huvud och kropp så jag ska nog ta mig en dusch, leta upp en outfit inför morgondagens påhitt och sedan lägga mig.
Imorgon ska jag hem till Evelina, som fyllt 20 år, på trädgårdsfest (snälla Gud, låt det inte regna allt för mycket i alla fall!), det vill jag gärna vara utvilad till. Har nämligen inte sovit överdrivet bra de två senaste nätterna då jag delat säng med mina kusiner. Första natten snodde Carro allt täcke och från klockan 7.30 körde grannen grässtrimmer fram till 11-12 snåret. Klippte han hela gräsmattan med den då?! ...kan man ju undra. Natten till idag bjöds det på armbågar från både höger och vänster. Kände mig som en makrill i tomatsås, riktigt blåslagen och allmänt... ofräsch?

Nehe, nu ska jag bege mig. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Grästrimmer?! Dom kliippte ju häcken med motorsåg dumass ;p

2011-06-20 @ 00:01:57
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0