You take my breath away with everything you say.


Jag fyndade massa fint i Halmstad (bl.a en trenchcoat!), Linnéa å andra sidan som tog initiativet till en shoppingdag kom hem tomhänt... Typiskt henne tycker jag. Något annat som är typiskt Linnéa är att när man shoppar med henne shoppar man alltid själv, vilket är rätt skönt å andra sidan. Man åker mer eller mindre dit och hem tillsammans, äter tillsammans gör man med. Man vill ju inte "göra en Pernilla" (internskämt), haha.


Inköpsbilder kommer upp imorgon på begäran.
Nu ska jag sätta igång en film, är sugen på 
World Invasion: Battle Los Angeles Poster

World Invasion: Battle Los Angeles


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Ehh, varför ljög du för mig?? Du sa till mig att du inte hitta nån?! :S

2011-07-18 @ 23:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0