You can go your own way


Melker har lyckats dra på sig utslag av någon okänd sort. Han fick salva av veterinären idag och får inte visas med trillingarna på ett tag, stackarn. Därför sitter nu jag här i gästrummet med honom och umgås lite. Tog även av den obekväma plasttratten på den lille krabaten, jag vaktar ju ändå honom. Mamma hade glömt ge honom en sandlåda så torkat kiss har jag med gjort sedan jag kom hem från Lillie... I brist på fler kattlådor gav jag honom en annan slags låda det inte råder brist på i detta hus, en skokartong!


Haha! Jag älskar mitt hår som står åt alla håll och kanter.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Meelker! <3

2011-07-18 @ 23:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0