When did you last let your heart decide?


Idag jobbar jag 10.00-22.00. Jag har dagens längsta pass och håller därför tummar och tår för att det blir en lugn kväll. Blir det lugnt hoppas jag på att få gå tidigare så att jag kan mingla med Lillie, Sampo & CO på Laxen. Sampo är Lillies släkting från Finland som är här och hälsar på. Kommer väl inte vara fräschast på stället men vad gör det? Jag tror alla i denna stad redan skaffat sig en klar uppfattnig om vem jag är ändå. Sen vet man ju aldrig hur den ser ut i och för sig. Nåja, tänkte mest säga hej och berätta lite om dagens planer utanför jobbet. Är det något så vet ni var jag finns! Tjing!

Nu när Johanna är i USA så hänger jag i stallet med Joelle och hjälper till med ridningen av både hennes hästar och Johannas lille Glen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0