TGIF


Jag bytte bort mitt morgonpass till Pernilla (trots att jag förlorar timmar på det), klarar inte av ännu en tidig morgon, det är ju faktiskt sommarlov! Då hela vårterminen spenderades på Skogstorpsskolan som vikarie känner även jag att ett sommarlov var eftertraktat.
Denna morgon har spenderats åt att göra ett kort till Alfred för att, tja.. för att han är mitt gudbarn.

Dåliga bilder men ni ser på ett ungefär...

Jag börjar jobba klockan 16.00 idag efter bytet och innan dess ska jag köpa mig en biljett till Måndagsklubben. Vi ska dit och fira Carro som fyller 20 år på tisdag, skojskoj!
Det är fredagkväll (ikväll) och pizza står nog högt på matsedeln för många, attans bananer. Jag vill bara ha helg nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0