Sometimes the feeling is right, you fall in love for the first time.


Jag är heeelt slut. Det var massor på jobbet idag men gick ändå bra. Efter jobbet drog jag på släktkalas till min farbor Enar som fyllt år. Han hade gjort en grymt god glass som jag glatt tryckte i mig efter en dag på jobbet. Äta bör man annars dör man!

Igår jobbade jag med och i torsdags var jag på torsdagsklubben. Supersöta Frida träffade jag där, hon kommer från Leksand (och har kvar den där sköna dialekten trots att hon bor här - hejhej Frida!), undra då om hon håller på dem i hockey? Har jag aldrig frågat... Hade hur som helst skitkul på torsdagsklubben trots att det var ont om folk p.g.a. dåligt väder.
I fredagskväll, efter jobbet sov Pernilla hos mig. Bara för att nämna det sådär liksom.

Nu däckar jag snart så tror det är läggdags för mig. Godnatt!


Imrgon blir det jobb 11:00-Stängning.

Nostalgi på rubriken förresten, vem älskade inte Aqua när man var liten liksom? :D

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅÅh vad glad jag blir! Måste heja på Leksand i hockey ;)

2011-07-18 @ 17:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0