I'm always gonna be the best thing you never had - I bet it sucks to be you right now.


Igår jobbade jag "bara" 10 timmar istället för 12, jag fick gå tidigare så det var en rätt lugn kväll med andra ord. Kom trots det hem rätt sliten för att sedan försöka trösta en gråtande Alfred genom sång. Jag sjöng lite rolling in the deep, thinking of you och om trollmodern som lagt sina 11 små troll. Det funkade bra till en början - men underbart är kort!
Detta är ännu ett tidsinställt inlägg så när detta publiceras skulle jag tro att vi har det rätt körigt på jobbet. Vi hörs igen när jag kommit hem, har jag tur kanske Markström kommer förbi idag ;)



Glad men trött efter gårdagens jobb.

Kommentarer
Postat av: Marika

Drog på mig lite brännässlestick och ett myggbett på halsen. Det var itne så mycket mygg som tur var. Annars är jag älskad av myggorna. ^^



Vi hade det supermajjsig. :D



Jag - och de andra i klassen också för den delen - hade inte haft något emot att ha dig flera gånger. ;)

2011-07-07 @ 14:54:22
URL: http://kikafika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0