I'd hoped you'd see my face and that you'd be reminded that for me, it isn't over.


Som alla falkenbergare kan förstå blir det inget strandbesök för mig idag. Bobby tjatar på att vi ska gå ut men förstår inte när jag förklarar blinning-problemet för honom. Har Gävle mycket blinningar tro?

Istället blir det mer städ och tvätt. Har även tradera auktioner som avslutas idag så jag ska packa lite paket så att de kan skickas iväg så fort som möjligt till köparen.
Jag shoppar en hel del, men så länge jag har råd att lägga undan en del varje månad och fortfarande gå runt tycker jag det är helt okej! Nu säljer jag ju till och med gamla grejer och får någon extra hundring i månaden, aldrig fel!



Senare ikväll ska jag till stallet.
En önskelista till på söndag dyker även upp ikväll för de intresserande ;)

Kommentarer
Postat av: Travel in Uzbekistan

useful information. It’s really good

2013-03-15 @ 05:03:10
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0