I wish you would look at me the same way I look at you.


Måndagkväll blev tisdagmorgon. Detta är några av de saker som skulle göra mig lite extra glad på min 20års dag.

Bidrag till en...
...bil.
...Åreresa.
...ev. Thailandsresa.
Kamera - Canon IXUS 220 HS.
Presentkort på tatuering.
Lergryta.
Färgpatroner till skrivaren. - Ja, ni läste rätt.
Skoställ (med plats för högklackat).
Smyckeställ (till örhängen & halsband) OBS! Jag har mycket smycken, en liten hand räcker ej...
IKEA galgar i mörkbrunt och vitt.

Jag har kommit en lång bit från mina önskelistor från förr, då såg dem mer ut såhär:

En levande hund.
En levande häst.
En levande apa.
En levande majsorm.
En levande innegris.
Ett levande marsvin.
En levande papegoja.
- Ja, ni förstår nog.

Jag blir självfallet glad för allt jag får även om det inte står med på listan! Många gånger glömmer man något väsentligt och ni känner ju mig, ni vet vad jag skulle bli glad för. Jag litar på er, listan är bara en liten push i rätt riktning :)



Jobbar idag till 16.00, så vi hörs ikväll!

Kommentarer
Postat av: carro

va bra, ! de e ju allt de jag har köpt till dig :D

2011-07-05 @ 12:45:30
URL: http://ccarolineccarlsson.devote.se
Postat av: Marika

Katta, jag tror faktiskt att vi är ganska lika på det sättet. ;) Men alltså så länge kompisarna är i närheten är det ju lugnt. Det på kvällen när man är ensam och har alldeles för mycket tid för att grubbla & tänka som man blir lite deppig. :p På både gott & ont.

Ha det bra!

Kram ;)

2011-07-05 @ 13:28:26
URL: http://kikafika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0