Give me all you've got


Försov mig imorse till jobbet, men bara 15 minuter så det var ingen fara. Det var lugnt så jag slutade tidigare, handlade på ICA, åkte hem och sov till klockan 20. Denna veckan har varit tuff! Trots att jag var ledig i helgen så var jag inte riktigt ledig, men behöver den där egentiden ibland för att bara kunna koppla av, den har jag inte hunnit med i veckan.

Kalaset igår var lyckat och alla gillade min något spontant dekorerade tårta då den rent ut sagt var skitgod! Det är ett recept från min gamla kallkökslärare, en tårta vi alltid brukade laga tillsammans med klassen under våra grillkvällar.

Bjuder på lite bilder nedan. Tack alla som kom och tack för alla gratulationer.



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Dina födelsedagsbilder blir alltid så fina, bruna, sommriga. Vill också fylla år på sommaren :(.. tårtan va jättegod :D

2011-07-12 @ 17:54:22
Postat av: Bella

Ser man på, grattis i efterskott :)

2011-07-13 @ 16:22:04
URL: http://bellzors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0