There's no guarentee that this life is easy.


Kortslutning har gjort att pannan lagt av och huset är svinkallt. Surplar i mig varm O'boy och längtar bort mot varmare breddgrader.
Imorgon är min lediga dag, passade att då få ett sms från blodgivningen om att det är akut brist på min blodgrupp så jag måste bege mig dit imorgon. Ska leka med Lillie också men det löser sig. Usch, hatar nålar men det är ju för en god sak, klart man ställer upp då.
Annars ser morgondagen lugn ut, jag sak ta ut en välbehövlig sovmorgon då jag börjar "tidigt" (allt mellan 8.30 till 11.00) alla dagar både denna och nästa vecka.
De ringde från Skogstorpsskolan idag, två gånger. Fick tacka nej men stannade förbi där efter jobbet för att lämna in en lapp på datum jag faktiskt kan jobba. Nämna även att jag helst inte vill ha lågstadiet. Tror inte lågstadiet är min grej, alls.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Oh, vad bra att du kan lämna när det fattas då =)



Och så bra att du sa att du helst inte vill ha lågstadiet. hah! =)

2011-01-18 @ 09:58:31
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0