She's got nothing on, but the radio.



När jag var på sjukhuset snodde jag med mig en bunte donationskort och inspierade tjejerna att fylla varsitt. Himla bra grej att göra tycker jag. Nästa mål är att få dem att ge blod.
Annars var vi rätt lättroade och tog massa fula kort som ser ut som de ovan. Vi hade allmänt trevligt och bara njöt av varandras sällskap.

Gillar ni min klohand som börjat dyka upp på alla ful-bilder förresten? ;)

Vi drog till Grand senare som återfick som forna glans igårkväll. Hoppas mer folk börjar hänga där nu, Grand är ju faktiskt kul!

Hjorten som vi käkade tidigare under kvällen smakade superb! Kantarellsåsen var med god... när vi finslipat den lite. Jag lämnade såsen i Johannas händer som hällde i 1½ dl koncentrerad kalvfond istället för 1½ färdigblandad fond. Kalvfondsås blev det. Vi drack en massa Tinto de Verano som fick mig att sakna Sevilla och alla kompisar, men gott var det! Vaknade upp imorse klarvaken och utvilad efter en skön sömn. Det bästa med att snarka är att få sova själv - då är det ju ingen som kan sno täcket och sånt. Det gäller att se det positiva i allt!

Kommentarer
Postat av: johanna

mamma sa att man ska spä ut den med vatten, som jag sa ju :O:O hhihi

2011-01-30 @ 14:47:45
URL: http://ahlqvistjohanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0