I've been making up my world, I've been painting it with gold.


Imorgon kommer förmodligen Becka, Kristoffer och lillen hem från BB. Hoppas på det i alla fall. Då ska vi nära släktingar bege oss dit med presenter och för att få klämma på de små kinderna. Jag har redan en liten gåva men stannade till på väg hem från stan idag och köpte en till. Får jag inte shoppa till mig kan jag shoppa åt någon annan istället. Jag och flickorna köpte present till Oscar med, som fyller år på måndag. Sen stötte vi på honom, Kalle och Pernilla, himla sammanträffande!
Jag fick även köpt lite smink och hårprodukter på Kicks. Det blir alltid så att allt tar slut samtidigt och så får man lägga ut en förmögenhet bara för att man vill se bra ut...

Älskar detta märke på hårprodukter, som jag inte ens kan uttala.
Dessa två var några av de saker som fick hänga med hem idag.




Imorgon ska jag jobba på Skogstorpsskolan, sen ska jag nog till Stanton's för att käka marängsviss - det är Nettans sista dag.

Ikväll blir det att bänka sig framför Landskampen och sedan Quantum of Solace, tror jag. Tjing!

Kommentarer
Postat av: angellica

Ja gör det! :)

Jag har faktiskt ingen koll, vet iaf att vickan o camilla o 2 kompisar till dom kommer... haha får se vilka mer som dyker upp

2011-01-28 @ 11:23:11
URL: http://angelicabinnberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0