I tried to write a perfect song.


Idag har jag haft fullt upp men ändå så mycket dötid. Har spenderat hela kvällen på akutmottagningen i Varberg. Jag och mamma skulle hälsa på Becka, Kristoffer och lilleman som just blivit utskrivna från BB. Mamma halkar på isen, tar emot med vänsterarmen och krossar handelden, mer eller mindre. Jag kör henne till akuten (som inte alls är akut) och där spenderade vi x antal timmar. Tack och lov att jag stannade förbi jobbet för lite marängsviss innan jag kom hem, annars hade jag bara haft skolmatsals-ärtsoppa i magen ikväll. Vill inte äta såhär sent så jag ska nog ta och lägga mig nu innan jag blir vrålhungrig. Måste bara rensa kattlådan. Mamma är lätt handikappad för tillfället och kan inte göra något alls egentligen.
När vi kom hem från akuten stannade vi dock förbi och hälsade på den lilla familjen! Åh så himla söt och mysigt och snäll och.. åh! Jag vill bara äta upp honom! Har tagit lite bilder från kvällen, dem kan ni få imogron.

Helt sjukt att min syster är en mamma.


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0