I don't wanna know if you play me


Lunchrasten börjar nu, tuff dag.
Har redan haft en mattelektion med niorna och ska ha en till efter lunch där jag ska hålla en genomgång på volym och rymdgeometri... Annat var det på min tid när vikarierna tävlade mot eleverna om vem som hade de bästa skämten typ.
Det var visst ingen NO alls idag, hade kollat fel. Dock har jag matte 4 av 5 pass. Jösses. Funktioner och grafer är jag dock grym på! Det enda i matte jag kan, och det ska 8orna jobba med x2. Resten av veckan är det mycket matte och NO som gäller. Tänkte dock ta mig friheten att ändra på den planering jag fått, bara för att jag anser att jag kan. Lite kul måste man ju få ha med.

Från klockan 17 ska jag börja jobba på Stanton's ikväll. Det blir som sagt en tuff dag. Igår somnade jag på soffan, som jag alltid gör efter en dag som vikarie.
Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0