How to save a life


Idag jobbar jag från 11-16. Veckan i övrigt är fullbokat men ändå rätt lugn. Det är jobb varje dag, lite som vikarie och lite på Stanton's, idag är det Stanton's som gäller. På fredag ska jag leka med Johanna och då ska vi äta gott och så. Hjort står på menyn. Förra helgen satt vi baar hemma och åt Polly så denna helgen blir det utgång, det är ju till och med lönehelg. Gänget har lite delade meningar om vart vi ska men det blir nog bra tillslut. Jag har ingen som helst åsikt faktiskt - lite som Schweiz ungefär.

När jag slutar idag har jag inte planerat något. Kommer nog somna på soffan/i mammas säng vid sex snåret, sova två timmar och inte kunna somna på kvällen. Kommer kolla på The Social Network och småäta. Jag kommer hänga endel framför datorn och när jag tröttnat på den vid TV:n - som jag tröttnar på ännu snabbare. Dock är allt detta bara en hypotes, ingen vet ju egentligen vad ödet har planerat åt en.



Kommentarer
Postat av: angellica

ni får gärna komma över till mitt place på fredag om ni är lite festsugna efter hjorten! ;) det blir lite förfest här, och sedan harrys antagligen

2011-01-26 @ 21:37:22
URL: http://angelicabinnberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0