Everything you do to me is so right.


Det blir aldrig som man tänkt sig, bra är väl det! Trist att leva ett förutsägbart liv. Jag, Linnéa och Carro hamnade på Royal Thai där vi satt och degade i 1 h. Jäste och var allmänt mätta och glada. Sen spanade vi in Carros nya hus som var hur mysigt som helst. Rastlösheten slog till igen så vi drog till donken (och Prim som jobbade) och slog på stort när vi alla beställde varsin McFlurry med daim och chokladsås. Sen satt vi där i 2 h och 10 min. Söndag i ett nötskal, vad ska man annars göra när man bor i Falkenberg. Donken is the place to be, smått deprimerande men halvt sant.
Morgondagen bjuder på jobb från 8.30-14.00, sen ska jag nog hem och tvätta...

Bjuder inte på så roliga inlägg nu för tiden. Har ju sagt att jag ska plåta mian väskor.. det kan jag nog göra imorgon eftermiddag. Behöver ändå rensa upp lite bland dem. Vi hörs då! :)

Såhär kan de se ut när Carro spottar äpple på Linnéa. Bonuspoäng till den som kan lokalisera äppelbiten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0