.


Jag är så arg att jag inte ens tänker skriva om dödssynderna. Det får vänta till imorgon. Jag är arg för att Sverige borde vunnit sin match ikväll mot Ryssland. Det var Sveriges match och så avgörs det på orättvisa straffar. Straffar kan gå och gräva ner sig någonstans. Gynnar Brynäs gör det inte heller.



Update.

Det bästa är att mamma fortfarande sitter och kollar på sändningen och morrar åt hur "äckliga ryssarna är!". Hon satt även och drog efter andan vid varje skott i sudden, lilla mor som inte ens gillar hockey. Hon är söt hon.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahah! =)

2011-01-04 @ 10:39:12
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se
Postat av: sara

sv: se till att du tatuerar dig på ett ställe som verkar fräscht och inte håller till i en håla, utan det ska vara cleant och verka seriöst. kolla gärna upp vad de har gjort innan och hur duktig de verkar vara.

eftersom min pappa jobbar och bor till och från i thailand har han mycket kontakter så vi har kommit till bra tatuerare båda gångerna :)

2011-01-04 @ 15:38:11
URL: http://saraevelina.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0