Thailand 7


Igar hangde vi pa Reggae bar med Martina och Krille. De berattade att helt vanliga manniskor kunde stalla upp och boxas i ringen, thaiboxning da, sparkar, slag och hela koret. Klart som tusan att jag ville testa! Dock hade jag ingen motstandare sa baren letade upp en at mig. Fram kom Rebecka fran Sverige som var 15 cm langre an mig och valtranad. Ska sanningen fram har jag nog inte tranat riktigt sedan skolidrotten i tvan sa klart att ma blev lite skakig. Ni vet sana dar typer som stajlar asmycket innan sjala fighten borjat och se blir totalt mosade. Jag var en utav dem. Haha! Attans sa kul det va (nu i efterhand) helst av allt ville jag nog bara do efter halva forsta ronden (jag genomled dock tre, aldrig att jag skulle ge upp). Hon va som ett djur och jag nadde inte ens fram till henne och p.g.a. hennes extrema rackvidd kunde hon halla mig pa sakert avstande samtidigt som hon kunde sparka mig gul och bla. Bokstavligt talat. Maste medge att jag har vissa gangsvarigheter idag och sakert den kommande veckan.

Jag har bade bilder och video pa detta, men det fungerar inte att lagga in pa datorn. Ni far helt enkelt bevisen sa fort det gar.

For tillfallet sporenar det har pa Phi Phi sa vi gommer oss unden regnet pa ett Internetcafe. Ikvall ska vi nog besoka missesplatsen fran Tsunamin. Annars ar det varan sista kvall har pa Phi Phi och sedan drar vi tillbaka till Phuket. Vi hors da!

Massa karlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0