Thailand 6


Fick just ett mejl fran STS, jag ar inte en av 'de utvalda' som far komma pa intervju. Ratt vantat och faktiskt ratt skont, jag har redan en massa planer for sommaren som jag inte hade kunnat ta del av om jag fatt jobb for STS. Det kommer nog lite folk fran Belgien och Spanien och haslar pa. Hilary var sugen pa att komma med, vi far val se hur det gar, det ar en tight budget man lever pa som student i USA. Jag ska aka upp till Sundsvall och halsa pa Ida och jag funderar pa att dra till P&L. Jag hanger inte lapp helt enkelt :)

Thailand nu da, Idag har jag och Johanna paddlat kajak till Monkey beach dar de at banan ur handen pa mig, sota jaklar! Det ar lite mulet idag sa vi ska nog inte ligga pa stranden, vi har manga dagar kvar till det anda.

Nu ska vi kila, vi hors igen snart!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Men ska du jobba på stantons då? Eller inget är klart än? Ta det lugnt och lova inte för mycket då, om du har en massa planer.. :)

2011-02-21 @ 13:47:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0