Pride's like a knife it can cut deep inside.


Idag har jag fyndat!
"Åh, fyndat?" tänker ni. "Vadå?"
- Jo, det ska jag ta och berätta för er!
Slutade jobbet runt tvåtiden och tog mig sedan friheten att strosa omkring i stan (läs; gå till Lindex för att köpa bodylotion). När jag kom in på Lindex ville fötterna annat och vandrade förbi alla hudvårdsgrejer rakt mot underkläderna. Där trivdes jag bra, jag och de röda SALE-lapparna. Roffade åt mig 6 stycken BH:ar. Spanade självkritiskt in mig själv i den hemska provrumsspegeln och hängde tillbaka fyra utav dem. Två fick alltså hänga med hem till en totalsumma av 80 kronor! Okej... jag har nästan mer BH:ar än jag kan ränka, men ingen som ser ut som dessa!

Bilden gör dem inte rättvisa.
Tänk er t.ex. den rosa till ett vitt slappt linne, jeansshorts och boots i sommar. Åh, ge mig värme!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh, snyggt med det rosa ja =)

2011-02-02 @ 21:21:01
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0