Oopsy Daisy

Jo just det! Vet ni vad som hant?
Pa flygplatsen nar vi skulle flyga fran Bangkok till Phuket, nar vi ater frukost sager Johanna:
- Men, du saknar ju en bit av tanden?
- Ja, men det har jag gjort ett tag (en liten bit av en gammal lagning hade lossnat pa framtanden for ett tag sedan).
- Nej men, det ar nog mer nu...
- Va? ta kort!
Det visade sig att hela lagningen nu forsvunnit. Sabla Chasewnotter.
Ingar sant har i tanglakarforsakringen?
Har skulle det aven varit en bit pa min tand, men Johannas minneskort passar inte i datorn.
Kommer inte ha mobil pa mig pa hela dagen nar jag ska aka bat/va pa skumparty sa hor inte av er. Jag skriver nar jag ar hemma :)

Kommentarer
Postat av: Karin Petersson

Vad rolig dina poster verkar vara! kommer definitivt läsa dina poster igen! (: Hoppas du har en kul vardag =P

2011-02-23 @ 15:54:34
URL: http://jade.se/reseguide

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0