I follow you, you follow me.


Ska packa ner det sista i väskan nu och säga hejdå till alla djur innan far hämtar upp mig och släpper av mig hos Johanna. Becka ska också komma förbi en sväng och lämna lite kort, på lillen bl.a, som jag ska ta med till mormor. Åh jösses, om bara några dagar ska jag får krama mormor! Lilla, lilla mormor.
Hoppas på att kunna förbättra min thailändska lite under den kommande månaden, inte så troligt men man kommer liksom alltid in i ett litet thai-stim. Förra thailandsresan spelade vi en himla massa kort, jag kan numera säga "fusk" på thailänska.

Jag kommer inte att ha med mig min laptop på resan = inget bloggande. Kanske hamnar på ett Internet café nångång ibland och då hör jag såklart av mig.

Ni får ha en jättefin månad allihopa så hörs vi!

Såhär ser min mormor ut när hon leende stryper Bobby.
- och Bobby när han blir strypt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0