Goodbye my almost lover.


Ida från Sundsvall ringde mig nyss på Skype, hon är härlig hon! Får jag inte jobb på STS vill jag verkligen åka och hälsa på henne :) Hon berättade om att Mix Megapol, Chans till Romans ringt upp henne åt en snubbe som är våran gemensamma vän. Liten värld! Nu ska de i alla fall på dejt, hur kul är inte det? Jag älskar Chans till Romans!

Ida och värdpappa Rick.


För övrigt vann Brynäs med 5-2 över MODO. De hämtade in ett underläge på 1-2 och det satt ruskigt fint måste jag säga. Slutspel nästa! Nästa match de spelar är på torsdag och då mot Frölunda. Räkna med att jag kommer infinna mig i Scandinavium och heja på mina favoriter då!



Nehe, nu ska jag sova. Jobb imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0