The stars are brightly shining.


Julklappsleken igår var mycket lyckad! Alla var med på reglerna och leken gick precis så bra som man bara kunde ha hoppats på, även Antonia och Isabella var med på noterna och lekte. När klockan ringde öppnade vi alla våra paket en efter en. I mitt låg en söt liten tomte.

Från min synvinkel påminde vår middag om bilden på Jesus sista måltid med sina lärljungar. (Nej jag är inte överdrivet religiös, men ni vet vilken jag menar.) Försökte ta kort på det men gick inte så bra...

Spelen ni ser bakom min tomte bidrog jag med till leken, de vanns av Pernilla.


När vi ändå är inne på julspåret kan jag berätta för er att det är julpromenad på skyttet ikväll. Mellan 16:00-18:00 kan man droppa in och gå poängpromenad, fika gott, köpa lotter och lyssna på musik. Dit ska jag i alla fall. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0