I suppose I needed to believe, didn't want to see you had never been close to me.


Nu är jag hemma från Varberg och några 100-lappar fattigare. Strosade omkring på H&M utan några direkta mål när jag passerade en klänning som fångade mitt intresse. Angelica Blick var så förbaskat snygg i den så jag köpte den, i hopp om att se hälften så bra ut som henne. Har redan just denna klänning i svart och gillar den massor! :)

Bild lånad från Angelica Blick.

Jag köpte även en illrosa kabelstickad tröja som matchas snyggast till läppar i samma färg och ett par svarta byxor. Jag orkade inte med att testa något så vi får se hur bra jag bär upp den färgen. Kan fixa bild på tröjan vid ett senare tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0