Love got more hooks than a fishline, believe it hurts.


Idag har jag varit barnvakt hela dagen. Har även fått en försmak på Au Pair livet då jag även stått för matlagning samtidigt som Alfred kört sönder mina hälsenor med sin gåstol. Pernilla har även varit här en stund och vi har varit ute och gått med Alfred och Bobby, mys.





Min nya kamera har hämtats ut en idag med. Det är en kolsvart Canon Ixus 220. En systemkamera är ju alltid kul, men jag skulle mest hållt mig till autofokus och då är det väl egentligen inte så stor mening med att ha en.
De två översta bilderna är från camen, den tredje från min gamla kamera och den sista är från nya kameran.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Mysiga bilder! Och fin tröja.. Jag kan låna den nån dag.. :) (Tänk på att jag är föräldraledig, och har ett hus att betala, har inte råd att köpa eget..)

2011-08-28 @ 18:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0