I never thought that you could be this reckless.


Turisterna börjar dra sig hemåt, med all rätt! Vilket skitväder vi haft denna sommaren, inte ska det bli bättre heller... Förutom på torsdag och fredag, men då jobbar jag ändå.
Jag mår bättre nu än i helgen. Det var skönt att komma till jobbet - och att det var lugnt - man blir bara mer sjuk av att sitta hemma och tycka synd om sig själv så det är lika bra att göra något. Jag fick sluta tidigare så hälsade på Linnéa en sväng. Vi har inte kunnat ses på nästan hela sommaren, p.g.a. jobb, men nu är vi mirakulöst lediga samtidigt hela tiden!



Imorgon börjar jag inte jobba förrän 16.00 så jag tänkte göra mig klar för sängen, kolla senaste avsnittet av True Blood och sova länge imorgon. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0