Conscious Collection




Conscious Collection var stor på alla sätt och vis. Superuppmärksammad i hela bloggvärlden OCH stor i storlekarna... De midjehöga shortsen, på sista bilden, är de enda jag köpt i butik. Klänningen är från H&M's hemsida och resten har jag budat hem från giriga jävlar (med tags kvar) som köpt upp hela kollektionen dagen den släpptes för att kunna sälja allt för den dubbla summan på Tradera. Dock har man ju varit med ett tag (hehe) och vet när det gäller att ha is i magen. De virade shortsen har gått för löjliga summor över 1000-lappen. Jag fick den billigare än originalpris. Okej, det tog mig 4 månader men nu har jag dem i alla fall! Synd bara att de är så stora att man helst hade gått ner 2 storlekar. Köpte 36 på alla plagg, jeansshotsen fick jag chans att testa innan och de sitter som en smäck! Allt annat måste säkerhetsnålas/knytas/sy in eller upp. Himla tur att min mor är utbildad sömmerska!

Nu kommer Pernilla som ska mysa med mig ikväll. Vi hörs. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0