You can fight or run away.


Vid rastlöshet sätter jag ihop outfits i huvudet. I morse var min beige playsuit i spets med i en. Sen slog det mig att jag inte sett den på länge, väldigt länge faktiskt. Sms:ade då Becka och frågade om hon tagit den.
Fick ett svar som löd:
"Nej det tror jag inte, visste inte ens att du hade en :) jag har en sek i spets som är.Bruce. Men det är nog ett lille som har extra.mycket bestämt på ena sidan?"
Haha! Skrev tillbaka att jag minsann inte förstod ett skit varpå hon ringde upp. Hon hade visst införskaffat sig en ny mobil. Vi kom även fram till att hon hade min playsuit - som hon använt som ett linne då hon hoppat i med båda benen i ett. Bara något hon skulle lyckas med... Berättade bestämt för henne att jag köpt den från en designerskola i London och att det var säkrast för henne att jag skulle återfå den hel, då jag ännu inte fått tillfälle att använda den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0