Yo no quiero agua, yo quiero bebida.


Pernilla och jag har inte träffats på hur länge som helst (utanför jobbet), så denna dagen hade vi bokat upp för lite quality-time. Dock lever man ett alldeles för hektiskt liv nu för tiden så det fick bli en liten fika och en snabb runda i stan/på ICA. Nu är hon hemma hos sig och jag är hemma hos mig. Skulle ridit idag men jag håller på att somna i vilket sekund som helst. Tåget till Uppsala (har inte nämnt att helgen ska spenderas där va? Hmm, återkommer om det!), går inte förrän vid sju o jag inte minns helt fel, så jag rider imorgon efter min syslöjdslärar-insats på Långavekaskolan. Packa och så får jag helt enkelt göra idag.


Kommentarer
Postat av: Lina

Najs med Valborg i Uppsala, rätt mycket folk brukar de vara:P

2011-04-28 @ 22:48:02
URL: http://Sindelina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0