We were the kings and queens of promise


Det förfestades hemma hos Alex igår och sedan begav vi oss mot Laxen. Där satt vi ett tag, sen träffade vi några boråsare som var här på träningsläger och då satt vi ännu längre. Klockan slog två och Laxen stängde. Vi drog till Puls där staketet inte var 100% så vi gick helt enkelt rakt in. Hade inte velat betala 100 spänn för att hänga där knappt 40 minuter. Klockan tickade på och även Puls stängde. Då gick vi till pastavagnen för att köpa käk. Egokillen framför oss tog den sista pasta med köttfärssås så Johanna tog den sista med kyckling. Jag offrade mig och tog carbonara, som jag ändå gillar. Jeppe hade följe med oss hem då han också bor uppför backen + en bit till. Väl hemma hos far tvättade vi av smink och samtalade lite. På något vis blev klockan 05:10 innan vi kom i säng.
Jag hade faktiskt skitkul!



Ikväll kommer Philip och Caroline hit. Philip fyllde år i onsdags med ska få sin present idag. Vi ska käka pizza och bara mysa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0