I miss everything about you.


Igår red jag tre olika hästar och idag Derry, som "vanligt" (vanligt denna veckan). Han är som en liten ponny fast i en stor häst kropp - trippig med bus i ögonen men helmysig! Tusan vad man saknat ridningen. Efter att Fican dog var liksom ingen häst "bra nog" så jag har inte ridit på riktigt sedan 2007. Det kommer inte bli något regelbundet nu heller, men det är kul att få återuppta det gamla favoritintresset lite då och då.


Oliver och Fican återförenades tillslut och springer nu på Trapalandas evigt gröna ängar.

Tänkte ta lite kort imorgon i stallet. Det blir nog till att rida ensam men Johanna tog ett gäng på mig och Derry idag. De ligger på face, jag kan kopiera några och fixa till imorgon.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0