Yesterday does not define you


Hemma från Oslo!
Jag sov hela bussresan hem (4 timmar) i de skönaste säterna någonsin. Åk med bus4you om ni ska någonstans säger jag bara!

Sensation var kul! Det var grymt mycket folk och det var så sjukt coolt att bara ställa sig på läktaren och blicka ut över "the ocean of white".
Upplägget var lite udda då man skulle köpa biljetter för att kunna göra något annat, men i garderoben lät världens sötaste tjej oss hänga in ändå. Jag fick även ett glas vatten av en annan tjej, efter för mycket dans då min ansträngningsastma gjorde sig påmind, innan dess fick vi tjata på en gubbe som bara upprepade "En bång, en bång." (som betalning för vatten). Idioten brydde sig inte om att mina luftrör hade storleken knappnål så jag övervägde att fejka ett anfall för att kunna stämma honom sen...
En väldigt givmild och läppsyl-desperat tjej gav mig 100 norska kronor för mitt använda läppsyl. Hon tackade mig om och om igen - när det egentligen var jag som skulle tacka. Jag ville inte ens ha hennes pengar men hon slängde ner dem i mitt glas, kramade mig och drog snabbare än kvickt.
Ravekläder i all ära, det går jag med på, dock var det så många tjejer som hade på sig det mest smaklösa jag någonsin skådat. Att gå runt iklädd en neglige och stringtrosor - storlek sytråd - vid offentliga sammanhang är inte okej.

Förfestat skulle vi gjort med några känningar, men de svarade inte i mobilen så vi hamnade på en annan förfest med några norrlänningar/stockholmare. Kommer man därifrån heter man uppenbarligen Mikael eller Erik, för det gjorde seriöst 7 av 10.
Natten spenderades på bussterminalens stengolv, sittandes. Vakten sa åt oss att vi inte fick ligga ner. Han var i alla fall snäll och gav oss våra väskor som vi egentligen inte skulle återfått förrän vid fem-tiden (två timmar senare). Herr taxichaufför erbjöd oss sovplats hos honom som vi vänligt nekade, stengolv är helt våran scene.

Nog snackat, här kommer bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0