They were calling out my name.


|| Tidsinställt inlägg ||

Sitter i detta nu på en buss på väg till Oslo. Det är Sensation White med tjejerna som gäller! Är massor av taggad! Samtidigt har jag lite ont i magen... Åh vilket dumt impulsköp jag gjorde igår kväll. Behövde lite plåster på såren då nästan hela H&M's Conscious Collection redan sålt slut.
Åh, ont i magen, ont i magen, ont i plånboken. Men åh sååå lycklig jag är... men åh så dumt, ändå vill jag bara hoppa omkring och dansa av glädje! Om jag vågar så visar jag er köpet nästa vecka. Jag kommer nog inte kunna hålla mig från att lägga upp bild, så ni behöver inte vara oroliga.
Ledtråd? Det glittrar. Massor!

Har inte shoppat "på riktigt" sedan Thailand, så det är okej att köpa en dyr sak då. Det hade ju varit samma som att köpa massa småsaker, vilket jag nu skiter i att göra.


Sensation kommer bli grymt! Jag älskar tema-fester och nu är ju alla vita, skitcoolt! Klart går man all in med väska, skor och örhängen i vitt. Underkläder håller färgen beige. Ni förstår, många gör misstaget att ha vita underkläder under vita plagg. Big no, NO. (Om det då inte är meningen att de ska synas.) Det syns ju till och med mer än svart! Hudfärgat ska det vara! Nåja, slut på lektionen.

Jag är tillbaka i Sverige igen om ca: 12 timmar. Vi hörs igen när jag fått lite sömn och återhämtat mig allmänt från detta lilla äventyr. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0