Take a deep breath and dive


Onsdagskvällar är underbara! Jag följer två serier som går på TV, Grey's Anatomy och Off the Map - båda sänds på onsdagar alltså. Så jäkla bra! På tal om serier så har jag även kollat klart första säsongen på No Ordinary Family. Tänkte kanske ta tag i Gissip Girl sen, OTH med, det har jag missat från 5:e säsongen. Det blir liksom inte av att man spanar in de där hypade showerna. Det är liksom kul att följa nya och rätt okända serier. Lite som jag gör när jag letar ny musik.

Varför vara som alla andra när man kan vara lite egen?

Förr brydde jag mig massor om vad andra tyckte om mig, någonstans längs vägen har det försvunnit - nästan helt vill jag våga påstå. Förra veckan sa jag: "Sluta bry dig om vad andra tycker hela tiden. Är du nöjd och om du gör det du vill göra, gör det! Man orkar inte lägga energi på vad andra tycker när det finns så mycket bättre saker att ägna sig åt." till en elev som helt enkelt brydde sig för mycket om andra. - Till min stora glädje insåg jag att jag menade vart enda ord av det.


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Bra, för du passar till att vara den du är <3

2011-04-07 @ 13:26:17
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0