Let's not over analyze


Igår och idag har jag inte gjort något annat än att vara barnvakt. Sov även över hos Becka, vaknade runt sju-snåret och klädde på lill-killen. Vi lekte, snackade och skrattade. Slängde i mig ett mål mat och begav mig bort mot kusinernas hus för att passa Antonia och Isabella. Vi gungade, kastade boll med Ludvig, läste, sov lite, åt glass och massa annat. Sånt man gör när man är barnvakt helt enkelt! Nu är jag extremt trött, men har lovat att bjuda på förfest ikväll. Tänkte hoppa in i duschen och fixa mig lite, käka mat och kanske få i mig en... energidryck? Hmm, jag gillar varken dem eller kaffe men är rädd att jag kommer somna utan en sådan i kroppen. Nåja. Här har ni lite bilder från mina bajsblöj-bytar-dagar.


Emma kom förbi med ett par snygga brillor till Alfred.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0