Just love yourself and you're set.


Min kära kollega Simon tyckte att jag skulle blogga om att jag har en finne i näsan. Det tyckte jag att ni skulle få slippa. Sen kom jag på en rolig grej som jag och min finne gjorde i onsdags! Eller ja, rolig för er kanske, mest pinsam för mig...

Jag, Johanna och Malin käkade Donken. Efter maten (och glassen och muffinsen) ville Johanna och Malin ha varsin muffins (till), så de gick fram till kassan. Alla vet ju hur jobbiga finnar är, right? Så jag tog tillfället i akt att försöka misshandla den lille jäklen till döds. Med pekfingret halvvägs upp till hjärnan känner jag mig plötsligt iakttagen. Hmm... Kommer på att det är mörkt utomhus och ljust inomhus. Kisar lite (med finget kvar i snoken) och får syn på en sunkigt snygg ungkarls-lodis i skåpbil vid drive-thrun - som definitivt fått syn på mig, och mitt finger. Heja!

Finnen - Katta.
1 - 0

Fräschörnivån på detta inlägg, -3

Tror det är bäst att jag går och lägger mig nu. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0