It takes something more this time, than sweet, sweet lies, before I open up my arms and fall


Just nu sitter jag i skolan och tar det lugnt. Skulle haft 8orna i slöjd med de är på prao. Istället läser jag lite på sju olika sidor om alla spekulationer kring nyförvärv och förluster till nästa års hockeysäsong rörande Brynäs. Alla sidor stämmer inte överens men jag har nog grepp om det mesta nu känns det som.

Jag slutar skolan 14.20, efter det åker jag direkt till Stanton's och börjar när jag anländer. Kanske hinner slänga i mig lite mat först med. Ska jobba till stängning så det blir en lång dag.

Imorgon, fredag, ska jag och far till Scandinavium för att kolla Sverige - Tyskland spela, inför VM. Igår spelade samma lag i Halmstad, där Sverige gick ur som segrare ifrån en skakig och långdragen match. Hoppas det ser lite mer stabilt ut för vårt blågula lag imorgon. De tre Brynäsarna som är med i truppen, Mattias Ekholm, Jacob Silfverberg och Johan Larsson, har klarat sig mycket bra hittills tycker jag.


Kommentarer
Postat av: Pernilla Nilsson

Har du fått tillbaka din sån tröja? :D

2011-04-07 @ 11:53:30
Postat av: Rebecka

Åh, nice! Have fun!



Snygg bild förresten, tröjan är ju helt fab ;)

2011-04-07 @ 13:27:29
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0