In time, our wounds will heal.


Idag hade vi en mysdag i skolan för att avsluta mat-temat och fira påsklovet. Femmorna började även min dag på bästa sätt genom att säga att jag är lik Kenza, haha jo tjena, men tack! :)
Andra passet bakades det cupcakes med niorna och jag fick den ärofyllda uppgiften att agera paparazzi. Tog mitt jobb på fullaste allvar och knäppte 118 bilder, som jag lovat att ladda upp på facebook. Laddar dock inte upp alla. Vi åt trerätters med snittar till förrätt (skapad av niorna), skolmat bestående av potatisgratäng och skinkstek (jättegott!) och sen cupcakes. Under middagen hade vi även en musikquiz. Rektorn vid bordet visade upp sina skills genom att spika in de rätta svaren på de två första frågorna. Vilka är Volbeat liksom?
Under eftermiddagen gick vi poängpromenad som mitt gäng vann... men vi vann inte för att skaparna av tävlingen trodde att rätt svar var fel svar. Hrpfh! Nej, jag är inte bitter, bara väldigt tävlingsinriktad ;)



Efter skoldagen åkte jag in till stan för att umgås lite med Johanna. Insåg efter ca: 20 min i staden, och många "hej" och konversationer med random folk, att jag har glasyr från cupcakesen på min tröja. Tack kära medmänniskor för att ni varskott mig om detta...

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Nu är dagens låt vinnaren uppe på bloggen :)

Kom in och kika om det var du som vann, om inte?

Då kan du alltid försöka igen, för nu har en ny tävling redan börjat i samma inlägg som vinnaren står i :)

2011-04-15 @ 18:01:27
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0