I'm down on my knees 'cause it's the last place left to fall.


Sitter och planerar lite lektioner inför veckan som kommer. Påsklovet är nu slut och det är återigen dags för tidiga mornar.
Lovet har spenderats åt jobb och fest i stora drag, mest fest till min hälsas förtvivlan. Igår var det Hoffmaestro på Grand, självklart glömde jag kameran hemma - men jag har det lilla jag såg i minnet. Ibland är det jobbigt att vara kort. Efter det stod vi i kö en timme på Bratt och sen hängde vi där till stänging. Drog en pizza och cyklade hem. Galet vad otränad man är, sen när blev cykling jobbigt? Har hängt på Bratt både på torsdagen och fredagen med. Där i mellan jobbade man 12 timmar, hur det nu gick ihop. Kan ni förstå att jag varken dricker kaffe eller energidrycker? Nästan så jag vill klappa mig själv på axeln för att jag hållt mig vaken.



Nåja, mycket snack och lite verkstad nu. Det beror på att Internet här hemma knappt fungerar, som vanligt. Vi hörs imogron. Godnatt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0