I'm always right, even when I'm wrong.


- Nummer 51, vem var nu det? Jämntin va?
- Hmm, vet inte riktigt. Inte Jämntin i alla fall, han har 91.
- Nej, det är Jämntin som har 51.
- Nej, Jämntin har 91, jag såg precis det på TV:n.
- Nej. Säg inte emot mig när jag vet att jag har rätt. Han har 51. Det finns inte ens någon som har 91.
- Han har inte 51! Det står ju något med "L" på 51:ans rygg!
- Nej, sluta nu.
- Men pappa! Det står ju "Lander" på tröjan, det är Anton Lander som har 51!
Kolla! Där kommer Jämntin, med 91 på ryggen!
- Öh, nää...
- Säg att jag hade rätt.
- Nej.
- Säg att jag hade rätt!
- Nej.
- Du vet att jag hade rätt! Du hade fel! Säg det då! Säg att jag hade rätt!
- Nej.



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Hahaha! :D

2011-04-09 @ 07:36:19
URL: http://nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0