I was in the darkest of my days, when you took my sorrow and you took my pain.


Ikväll blir det utgång. Är inte supertaggad, men det kan bero på att jag sitter i mjukiskläder och mitt feta hår i en boll mitt uppe på huvudet. Ska bort till kusinerna en sväng och gå ut med Ludvig innan jag åker till Johanna. Innan dess ska jag duscha, fixa mig och allt det där. Välja kläder med... suck! Sist tog det 40 minuter, vilket resulterade i att jag kom försent till Johannas 20års kalas. Problemet ligger inte i att jag inte har några kläder, jag har för mycket att välja på, och så vill jag aldrig använda samma vid utgång. Idag bjuds det i alla fall på en klarblå himmel så något vårigt får det minsann bli.

Bilder kommer upp imorgon. Ha en trevlig kväll allihopa!


Kommentarer
Postat av: Pernilla Nilsson

2011-04-10 @ 13:02:14
Postat av: Pernilla Nilsson

haha stämmer ;) hoppas jag får fylla 19 då !! :)

2011-04-10 @ 13:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0