Every new beginning comes from some other beginning's end


Sa att jag skulle lägga upp bilder på pjuxen igår, det gjrode jag inte. Har inte haft tillgång till en dator förrän nu så ni får alltså bild på dem idag. Det är ett par Jeffrey Campbell i modellen Foxy Silver Glitter.
Hade på mig dem i torsdags ute och jösses vad sköna de var! De är lägre än vad Lita-modellen är och dem är ju med hur sköna som helst.
Självmordstrappan på Bratt var inget problem för mig! :)



Har en grej för skokartonger (fråga Pernilla), varför? Ingen aning. Jag fullkomligt älskar dem! Ni kan ju förstå att jag blev ledsen när jag var tvungen att lämna min låda i Thailand sist. Snyggare lådor är såklart mycket svårare att göra sig av med. Blev lagom glad när jag fick hem skorna i en likadan kartong jag gjort mig av med i Thailand, som låg i en annan kartong. Najs.

Såhär ledsen kan man bli när man slänger fina saker, även om man är solbränd.

Kommentarer
Postat av: lenny

en annan hade ju platta skor och en lagom mängd alkohol i kroppen men vurpade ändå i självmordstrappan! så jag måste säga att jag är imponerad ;)

2011-04-24 @ 11:02:04
Postat av: Pernilla

haha jag ska bränna upp dina skokartonger ;)

2011-04-24 @ 14:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0