Don't you be out all night long


Hallå, hallå.
Sa hejdå till mina elever vid 14.20 och rullade sedan hemåt. Har suttit vid datorn sedan dess, kollat serier. Ska käka något litet och sen ge mig iväg till jobb nummer två, Stanton's. Jag hoppas på en lugn kväll men det tvivlar jag på att det blir, är inte fredag allas pizzadag?
Jag sitter här och gäspar som en idiot. Lustigt hur jag som är så morgontrött med glädje återvänder till skolan. Denna gången är det dock jag som ger ut läxor istället för att göra dem. Nu ser jag fram emot påsklovet! På söndag ska jag passa på att sova länge. Mamma ville såklart in till staden imorgon på förmiddagen. Lördagkvällen spenderas hos kusinerna för at fira Philips 14års dag (som egentligen fyller år på onsdag nästa vecka). Jag har tjatat hål i huvudet på honom för att han ska säga vad han önskar sig (träffar ju honom varje dag i skolan), men inte fått ur honom något alls. Pengar - men hur kul är det?

Liten blir stor. 2005

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0