What I'm living for


Idag firar Lillie och Joel 6 månader tillsammans, grattisgrattis! De ska ut och äta tillsammans ikväll och jag hade tänkt äta pizza. Vi har ett gäng i frysen som bara ligger så det passar bra!
Har solat lite idag med då jag måste få lite bränna innan jag drar hem, om lite mer än en månad bara - den 17 oktober.
Den 9 oktober är en lördag + övernattningsresa med BSKV till Gävle för att se matchen mellan Brynäs - Timrå och jag kan inte förklara med ord hur surt det är att missa det! Jag åker gärna flera timmar i en skumpig buss och äter halvtaskig mat för att återuppleva helgen den 27-28 februari 2010. Jag klassar lyckan jag kände då lika högt som mitt SM-guld. Tänk om Brynäs hade vunnit den matchen med, då hade det blivit ännu bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0