Teenage dream


Nyss hemkommen från en kväll/natt på jobbet. Det var lugnt, väldigt lugnt, så jag snackade en hel del med två norskor som bor här. Som tidigare nämnt, alltid trevligt med nytt folk! Kvällens raggningsreplik var ny för ikväll, men användes hela fyra gånger av fyra olika snubbar. "Hola colombia, muy guapa!" Jaha, då var man visst colombianska. Lustigt hur folk från olika delar av värden ser på folk. Tidigare har mina kattögon endast fått folk att skrika kines.



Imorgon ska jag kanske ut, kanske med stort K. Michael, Barbara, Heidi och Jay var sugna på att dra vidare efter jobbet. Jag hänger med beroende på hur jag mår/känner mig då.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0