Tattoo your name across my heart


Det visade sig att de snälla Norrköpingstjererna hade varit och frågat efter mig på jobbet när inte var där, trist. Hade varit kul att gå ut med dem innan de åker, på måndag. Blev dock tillfrågad att gå ut både igår och idag men jag orkar verkligen inte. Hostan har blivit bättre (peppar, peppar, ta i trä) men jag är fortfarande trött/hungrig efter varje avslutat arbetspass. Ska bara jobba på fredagar och lördagar framöver då alla turister mer eller mindre försvunnit, men det är bara skönt!

Tänkte kolla klart på A lot like love, som jag påbörjade tidigare idag, innan jag lägger mig. Att jag är trött kasnke inte var det rätt ordet, mer utmattad. Det kan bli rätt långtråkigt att upprepa samma fras hundratals ggr/kväll.


Kommentarer
Postat av: Anna Kubel

www.shopnastygal.com! :)

2010-09-05 @ 11:35:38
URL: http://annakubel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0