I'm sorry but I gotta move on with my own life


Pappa & CO kommer ner hit 9 oktober och åker hem 17:e, då åker jag med dom hem för att packa om väskan innan jag beger mig mot Sevilla. Så varför inte avsluta min vistelse i Torrevieja med lite lyx? Som kanske att bo på hotell mina sista åtta nätter. Visst låter det härligt? Så det är precis det jag ska göra! Hotell MASA International ska bli mitt boende fr.o.m. 9 oktober - 17 oktober. Pappa ska bo på Hotell Cabo Cervera, alltså inte samma. De ligger bara några 100 meter från varandra så det är ingen fara. Jag ska låtsas att jag är på affärsresa typ, springa runt med min laptop och äta frukost själv. Haha, så kul har jag. Fast, jag har rätt kul själv, inte så att jag är en enstöring men jag är väl lättroad skulle jag tro. Måste ha mina vänner runt mig, för jag skulle aldrig överleva ensam. Dock ger jag gärna ut själv i världen ensam för jag har en liten röst i huvudet som konstant viskar att "Allt kommer bli bra, allt kommer lösa sig och det finns inget att oroa sig för." Jag lever ännu. Trots att jag blev rånad på flygplatsen i London. Trots att jag slog ut en bit av min tand. Trots att jag sprang mig svettig för att hinna med plan. Trots att jag liftade till Torrevieja från flygplatsen i Alicante o.s.v...
Med fri tillgång till Internet på hotellet kan jag även ha igång Spotify och dansa naken på hotellrummet. Är det inte sånt man gör när man bor ensam? :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka

JO! Det är sånt man gör när man bor ensam.. Ibland är det kul när kristoffer är bortrest ;))



Men varför bokade du inte rum på samma hotell? Var det fullt?

2010-09-28 @ 18:21:59
URL: http://www.nilssonrebecka.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0