I'm just a dreamer, I dream away.


Mätt som ett svin är jag nu! Åt just upp en Ristorante pizza á la Katta. Var en simpel fungi från början (endast champinjoner) så jag rotade fram lite kyckling och chorizo från kylen och lade på det med. Perfekt mat till Idol, gott och enkelt.



Vädret här är förresten perfekt nu! Svettigt varmt om dagarna, pefekt för sol och bad och härligt svalt om kvällarna. Eller ja, svalt och svalt. Det är 29 grader inne och jag svettas inte trots att takfläkten står still. Kanske har jag vant mig vid värmen? Känns lite så. När jag drog till jobbet förra veckan och termometern stod på 26 grader övervägde jag att ta på mig långärmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0